Pages

Saturday 4 February 2012

No Title



Assalamualaikum..

hmmm,, ya minggu ni saya memang xsuka gila2. ha!! kena kemas rak buku. dah la dalam rak tu bukan mai bersepah, dengan magazine la, atlas la (saya pon x ingat bila masa saya sumbat atlas tu). nak tau macam mana boleh kena kemas tu, ha.. besa la. kat rumah ni ada pemeriksa kebersihan & kekemasan bilik. hu... mak saya la. skali dia bukak rak tu habih macam gempa bumi. ya la. dah la buku2 tu berat gedabak. xpasai kaki saya sakit kena timpa buku. ya, maybe buku2 tu dah  dendam lama dah kot dengan saya. ya la dah berkurun xkemas dia. 
ok, minggu ni kita sambut Maulidur Rasul.. Alhamdulilah.. sapa yang beranak time2 special macam ni memang dia patut bersyukur. besar rahmat tu.. tapi, saya xtau nak buat apa dalam hari yang special ni,, dok rasa macam nak bukak buku, moga2 mudah nak ingat pelajaran.
ooh,, sebelum saya terlupa, untuk geng 3 tekun, cikgu Maslisa kirim salam kat hampa semua!!! smalam saya chat dengan dia. saya ngadu habih2 yang saya rindu gila2 kat dia.

alright.. lani time makan malam. nak pi makan keropok lekor.. hahah. babai.. :)

No comments:

Post a Comment