Pages

Friday 15 June 2012

Bad, Scary, and A Happy Day


Assalamualaikum..

aww.. comei kan kucing atas tu. kalau la dapat bela dia,, aaaaahhhh!!!!!!! heppy seumoq hidup.

balik ke tajuk tadi.. harini, 15.6.2012 ialah hari yang saya katakan tadi. kita mula dengan yang bad punya. ntah la, harini saya rasa terok gila. xtau pasaipa. badan sengal2, mata rasa letih and dok kira nak marah orang ja. tapi, nasib baik la kawan saya bagi satu lagi lukisan. ^^ dan2 jadi heppy.  tapi, bila mai petang, mula baru harini saya rasa takot. pernah dengar game the house,, try la main, serious xtidoq malam ni.

satu lagi, batik yang saya canting tu dah siap dah. weeppyy! tapi, xdak la elok pon. mak saya kata, elok buat kain basah ja. huh! xpa. at least, batik tu hasil tangan saya sendiri. psst.. tapi hari tu mak saya cakap yang dia nak gantong batik tu. bermaksud..... yea!!batikku cantik!

ok, xmau la tulis banyak2. cukup la takat ni. yang lain tu biar tuan punya badan yang tahu..
orite!

No comments:

Post a Comment