Pages

Saturday 26 January 2013

HEY!!!





Assalamualaikum..

hey there!! macam mana taun baru? rumah baru? kerja baru? baju baru? azam baru? sekolah baru? kelas baru!!! mcm mana????  best ka dak? ok.. memang post kali ni agak banyak tanda tanya.. heeee... ^^ setelah lama xmerepek kat sini,, edit blog ni,, akhirnya ada jugak post baru noh blog.. nak buat gena, habih PMR, dalam dok budget nak main laptop,, tetiba dia lingkop pulak.. 2 bulan dok kat kilang.. bila dah 2 bulan, means habih la  masa cuti..

sepanjang xupdate blog ni, banyak benda dah jadi. ada yang saya suka,, ada yang saya meluat....  =_______=''' xpa la. yang meluat2 tu,, lupakan. meh kita sembang bab2 yang kita minat. ha..  berkat dikuarintinkan daripada laptop ni time dekat2 PMR,,  Alhamdullilah... i've got straight a's! terima kasih sangat2 untuk semua yang xjemu2 bletiaq kat saya suroh baca buku,, and especially untuk semua yang sentiasa mengirimkan doa untuk saya. hanya Allah yang layak untuk balas jasa hampa semua.. :')

umm,, the others, ha! wei! taun ni saya, anis dengan deana dah xdok kat kelas skali.. depa bedua dok kelas LK( lukisan kejuruteraan). (geng2 terer lukih ler ni...) :p me?? owh. cuma dok kelas science tulen. saja nak terima cabaran kakak and abang saya tu.. tapi,, sesekali teghingin jugak nak melukih sekali dengan depa.. ok. stop saiyidah! bagi ada pendirian sikit!

lagi, apa ha?? xtau la. maybe takat ni ja kot. oh, satu lagi.. kemungkinan, blog ni akan lebih jarang di update sebab, hampa tau la kan. dah dok upper form ni, bukan boleh buat main2 sangat.. kot2 sat lagi, teriak lagu macam katak. so,, bye2! see ya next time! ^^

No comments:

Post a Comment