Pages

Thursday 11 July 2013

I'm 16 ^^



Assalamualaikum..

phew.. akhirnya, terubat jga rindu saya dengan blog lama ni.. lama ka xlama ka, yang penting blog ni blog saya. of course lah saya rindu.. 

wei, tau dak, haritu saya mimpi jumpa Adam Levine hoih!! >.< argh!!!! handsome k. tapi, yang lebih menambahkan kehenseman dia tu,, dia pakai uniform skolah!! 3 hari saya angau xhabis2. hahah.. bila cerita kat aina, dia macam paham xpaham ja.. ya la. dia tu kan gila k-pop. mana lah layan sangat artis barat2 ni.. 

ha. cakap pasai dekat skolah, haritu kami semua ada kelas PI. mula2, ustaz suruh baca balik pasai haji and tanya kat dia apa2 yang kami xpaham. then, dinie suruh ustaz bukak video pasai Makkah. so, ustaz pon bukak lah Youtube. bukak2 tengok2 ada parody pasai budak yang couple seminggu tu. so, video pasai Makkah diganti dengan video budak mengada tu lah.. hahah! satu kelas dok gelak. ustaz pon tumpang bantai skali. yang tu memang xleh tahan..

hmm.. kita pon baru masuk Ramadhan kan.. and Alhamdulillah.. stakat ni saya still boleh posa. harap2 taun ni dapat la saya posa macam orang yang normal sikit.. Amin..... ha. sepanjang bulan Ramadhan ni, SMK Derma mewajibkan semua pelajar Islam bertadarus waktu rehat. Syukur sangat dapat pengetua yang pentingkan bab2 agama. at least, xdak la students dok buang masa main bola lah,, besembang kosong lah.. kan baguih bila ada program macam tu..

ha satu lagi, boleh pulak buat lupa. saya dah cukup 16 tahun!! :) happy nya.. birthday haritu, mak bagi jam. sayangnya, jam tu besar sangat. abah pi potong pon still besar. so saya kena tanam azam nak gemok balik macam  dulu. abah beli kain buat baju raya. Fatin,,, dia bagi note book.. kaler Maroon... :D yang tu xleh tahan. Aina pulak buat chocolate!! anis and deanna wish dalam bahasa german dengan spain kot kalau xsilap. apa pon, thank you semua. serious, saya terharu sangat2..

ok lah. nak kena pi main game. and ready untuk ULBS Bi pulak. bye!

No comments:

Post a Comment