Pages

Sunday 10 November 2013

Miss Huh?

Assalamualaikum..

Hi!! Agak2, ada sapa2 dak yang mula rindu nak baca post blog ni.. (ceh. perasan :p) Kalau tanya tuan punya blog, memang sah la dia rindu. Dah lebih kurang 2 tahun dah saya tulis blog ni. Bila dah berpisah, mesti la teringat. Tapi nak buat macam mana.. Xcukup masa. Asyik kena study, study, study.. (Eleh.. padahal dok online game ja) Apapun, banyak sangat2 benda yang nak diceritakan kat sini.

First, bulan ni saya baru habis final exam. Alhamdulillah,, dapat 4A saja. Memang xdinafikan, soalan2 tu serious susah. Tambah2 lagi kalau subjek addmath.. Fuh.. Hanya orang2 terer ja yang boleh skor untuk subjek tu. Tah la. Bila difikir2kan balik, macam betul cakap cikgu saya yang sorang tu. Susah2 payah study addmath, mai dah besar, bukannya nak mengadap subjek tu lagi. Hahah! Tapi, tak salah kalau kita belajar pon. Dah menuntut ilmu tu kan Fardu Kifayah.. Kan kan kan... :D

Lagi... Umm.. Ha!!!! Nak tau dak satu benda. Tahun ni la tahun yang paling saya.. Tah la. Cemburu kot. :D Isyh.. Nanti dulu.. Xcakap apa pon lagi. Jangan salah faham na geng.. Mai nak pebetulkan. Tahun ni, ada sorang kawan saya tu dapat masuk NSC (National Science Challenge). Sapa xcemburu. Saya ni, dah berkurun dok idam nak masuk pertandingan ni. Tapi, ni la yang dikatakan rezeki. Nak buat macam mana, dah tahun ni rezeki dia yang dapat masuk. Dia pon dah semakin terer dari dulu.. Maklumlah.. Budak MRSM.. Ketua PRS pulak tu. BWP pulak tu.  Seronok la mak abah dia.. :)

Apa pun, yang paling penting ialah tahun depan saya kena duduk dalam dewan peperiksaan lagi sekali.. Atau nak bagi senang cerita, tahun depan saya ambik SPM. :'D Doakan kejayaan buat saya na! Amin.. Habis SPM tu, tak tau la nak sambung mana pulak. Macam sayang ja nak tinggal rumah. Maklumlah, anak manja.. >_< Hahah! Dah dah. 

Sampai sini ja post saya kali ni. Tak tau dah nak mengadu apa lagi. Benda2 lain, biar simpan dalam hati saja la. (Cewah!) Ok. See you soon. Assalamualaikum.. :)


No comments:

Post a Comment